معنی اصطلاح کاکولد یا رابطه فاخته گری چیست؟


خانمی قربانی کاکولد با چشمانی اشک آلود در حالیکه گریه میکرد گفت دکتر به دادم برس. که شوهرم من و مجبور کرده با یک غریبه بخوابم. چقدر زیاد شده. یک مورد آقا هم هفته پیش داشتم.  شوهر این خانم از مشاهده رابطه جنسی همسرش با یک غریبه لذت میبرد. اون آقایی که هفته پیش آمده بود میگفت این مسئله فقط توی رابطه جنسی هست و وقتی رابطه جنسی تمام میشه اگر اون مرد توی اتاق پذیرایی حتی کنار همسرم بنشیند هم من غیرتی میشوم. یعنی در خارج از اتاق خواب حتی دستش نباید به دست خانمم بخورد.

معنی اصطلاح کاکولد

کاکولد (Cuckold) ریشه فرانسوی دارد (Cucuault) کوکو مرغی است که تخم هایش رو میذاره زیر پرنده دیگری، بعضی ها به غلط به این انحراف جنسی فاخته گری می گویند که اشتباه است. فاخته بیچاره از این اخلاق ها ندارد و هیچ وقت از دیدن رابطه جنسی همسرش با یک پرنده نر دیگه لذت نمیبره آوای فاخته همان آوای دلنشین پرنده ای است که انگار کوکو می کند شاید به خاطر همین اشتباه گرفتنش. 

کالولد یا فاخته گری به عنوان یک انحراف جنسی

وقتی کالود به عنوان یک انحراف جنسی است که مردی با دیدن رابطه جنسی همسرش با یک مرد غریبه به لذت جنسی میرسه. معادلش توی خانم ها میشه Cuckquean. که در این حالت زنی از دیدن رابطه جنسی همسرش با زنان دیگر لذت میبرد. این اختلال در واقع نوعی انحراف جنسی است و گفته میشه که حتی در همجنس گراها هم دیده میشه. جالبه که وقتی در اینترنت در جستجوی مطالب مرتبط بودم، به وبسایت های خارجی برخوردم که Cuckold dating بودند یعنی اونهایی که کالود بودند و دنبال فردی بودند که به مقاصدشون برسن میتونستن ثبت نام کنن و با یک فرد دیگری date کنن بنا به برخی نظریه ها افراد کالود احتمالا در کودکی شاهد رابطه جنسی پدر و مادرشون بودن و این مساله تاثیر مهمی در زندگی شون گذاشته و باعث شده در بزرگسالی کاکولد بشن برای مطالعه انواع دیگر انحرافات جنسی به مقاله انواع انحرافات جنسی از دکتر علی کربلایی مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: علت زود انزالی مردان و بیماری واژینیسموس


چقدر شایعه؟

تعداد زیادی از افراد روزانه کاکولد را سرچ میکنند و طبق گزارش وبسایت های پورن، این عبارت یکی از سرچ ها شایع می باشد.

نکته پایانی

من به عنوان روانپزشک باید بگویم که این رفتار، یک رفتار خانمان براندازه اگر خودتون یا شریک زندگیتون به این اختلال دچار بشید ممکنه زندگیتون به باد فنا بره پس بهش پروبال ندید و از یک مشاوره جنسی کمک بخواهید.

نویسنده: دکتر علی کربلایی روانپزشک

اشتراک :

گرایش های جنسی یا فیتیش ها معمولا مختص به جنس خاص نیستند. پس فاخته گری هم فقط مختص به مردان یا زنان نیست و ممکن است در هر دو جنس وجود داشته باشد. در تحقیقاتی نشان داه شده است که ۵۸ درصد از مردان و از هر سه زن یک نفر در مورد داشتن چنین رابطه ای خیال پردازی کرده اند.

به صورت قطعی نمی توان گفت فقط دیدن صحنه ها برای این افراد مجب لذت می شود. در برخی از آن ها با شنیدن تعریف رابطه جنسی همسر یا شریک جنسی با اشخاص غریبه این لذت ایجاد می شود و برایشان خوشایند است. و در برخی دیگر دیدن عکس و فیلم این روابط موجب لذت آن ها می شود.

بله معمولا سکس تراپیست ها فاخته گری را به دسته های زیر طبقه بندی می کنند:

  • کاکولد مطیع
  • کاکولد هاتوایف
  • کاکولد مدرن
  • کاکولد حاکم
  • کاکولد حقیر
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


همین امروز تماس بگیرید