کلینیک درد دکتر کربلایی

کلینیک درد چیست و جهت درمان کدام بیماری‌ها باید به این کلینیک مراجعه کنید؟ همراه ما باشید تا اطلاعات کامل و جامعی در این باره به دست آورید و با یکی از بهترین کلینیک‌ها در این زمینه آشنا شوید.

بیش از 1.5 میلیارد نفر در سراسر جهان دچار دردهای مزمن هستند. دردهای مزمن تأثیر زیادی بر زندگی این افراد می‌گذارد، به شکلی که بسیاری از آن‌ها می‌گویند که خواب راحت شبانه و تمرکز بر کارها برای آن‌ها مشکل شده است. همچنین بسیاری از این افراد می‌گویند که درد باعث می‌شود تا نتوانند مانند قبل از زندگی لذت ببرند. هدف از کلینیک درد، کمک به این دسته از افراد است. کلینیک درد می‌تواند کمک بزرگی برای آن دسته از افرادی باشد که از دردهای مزمن استخوانی، عضلانی و مفصلی رنج می‌برند. در ادامه با کلینیک درد دکتر کربلایی و خدماتی که در آن ارائه می‌شود، بیشتر آشنا می‌شویم.

کلینیک درد چیست؟

برای درمان دردهای مزمن اغلب نیاز به همکاری میان چندین متخصص مختلف، از جمله پزشکان، فیزیوتراپ‌ها، کار درمانگران و روان‌پزشکان است. به همین دلیل، کلینیک‌های درد اغلب از تیمی متشکل از متخصصینی از چندین رشته تشکیل شده‌اند.

کلینیک‌های درد که کلینیک‌های مدیریت درد هم نامیده می‌شوند، مراکز درمانی هستند که بر تشخیص علت، درمان و مدیریت درد‌های مزمن تمرکز دارند. در این میان برخی از کلینیک‌های درد، تنها بر درمان انواع خاصی از درد، مانند درد مزمن گردن یا درد مزمن کمر تمرکز دارند.

روش های درمانی کلینیک درد دکتر کربلایی

در کلینیک‌های درد، از داروها، درمان‌های فیزیکی و روان‌درمانی برای درمان دردهای مزمن کمک گرفته می‌شود. آموزش‌های لازم پیرامون درد بیمار، تغییرات موردنیاز در سبک زندگی و ارائه روش‌های مختلف طب مکمل و جایگزین، از دیگر خدمات کلینیک‌های درد هستند.

هدف درمان در کلینیک‌های درد، کاهش شدت درد و افزایش کیفیت زندگی بیماران است. بسیاری از تحقیقات از تأثیر مثبت درمان‌های ارائه شده در کلینیک‌های درد، در کاهش شدت درد بیماران و افزایش کیفیت زندگی آن‌ها خبر می‌دهند.

در کلینیک درد دکتر کربلایی، برترین متخصصان رشته‌های مختلف، از جمله مغز و اعصاب، و روان‌پزشکی و درد فعالیت دارند. در این مرکز، تشخیص و درمان بیماران با بهترین تجهیزات روز دنیا و با مدرن‌ترین روش‌ها انجام می‌شود.

در کلینیک درد این مجموعه، خدماتی از جمله نوروفیدبک و بیوفیدبک، طب سوزنی و بلوک عصبی توسط مجرب‌ترین متخصصان و به‌روزترین دستگاه‌ها ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: علت، علائم و درمان دیسک کمر خفیف و شدید

در کلینیک درد چه بیماری‌هایی را درمان می‌کنند؟

کلینیک درد می‌تواند به کنترل و درمان هر درد حاد و مزمنی کمک کند. با این حال، افرادی که دچار بیماری‌های زیر هستند، بیشترین سود را از خدمات کلینیک درد می‌برند:

• آرتروز و آسیب‌های عضلانی و مفصلی: انواع مختلفی از آرتریت‌ها از جمله آرتروز و نقرس باعث درد شدید و مزمن در مفاصل مختلف بدن می‌شوند. بیماری‌های مانند فروزن شولدر (شانه یخ زده) که معمولاً عارضه بیماری دیابت است، می‌توانند باعث محدودیت حرکت و درد شوند.
  • صدمات و بیماری‌های کمر و ستون فقرات: فتق دیسک، درد سیاتیک و سایر مشکلات کمر و ستون فقرات، از علل شایع درد مزمن و محدودیت حرکت هستند.
  • اختلالات درد مزمن: چندین اختلال وجود دارد که می‌تواند باعث انتشار درد در سراسر بدن شما شود. از این اختلالات می‌توان فیبرومیالژیا، سندرم درد ناحیه‌ای پیچیده (CRPS) و سندرم درد مرکزی را نام برد.
  • آندومتریوز: آندومتریوز به معنای رشد پوشش داخلی رحم در خارج از رحم، مانند حفره شکم است. آندومتریوز وضعیت بسیار دردناکی است و می‌تواند خود را با پریودها نامنظم و درد شکم نشان دهد.
  • درد صورت: درد مزمن صورت علل مختلفی دارد. نورالژی عصب سه قلو و  آبسه‌ها و مشکلات دندانی، از علل درد صورت هستند.
  • آرتروز زانو و خارپاشنه: این موارد نیز از مشکلاتی هستند که با درد شدید و آزاردهنده برای بیمار همراه هستند.
  • سردرد: سردردهای میگرنی و سردردهای خوشه‌ای از علل درد مزمن سر هستند. همچنین می توانید به کلینیک سردرد تهران نیز مراجعه کنید.
  • سنگ کلیه و مشکلات مجاری ادراری: سنگ کلیه زمانی که با ادرار از بدن شما دفع می‌شود، می‌تواند باعث درد شدیدی شود. سیستیت بینابینی (سندرم مثانه دردناک) باعث درد و فشار مزمن لگنی می‌شود.
  • آسیب عصبی (نوروپاتی): اعصاب آسیب‌دیده می‌توانند منجر به درد، سوزش و گزگز شوند. سندرم تونل کارپال یک نوع نوروپاتی بسیار شایع است که خود را با گزگز و درد دست و مچ دست نشان می‌دهد.

کلینیک درد دکتر کربلایی برای درمان شما چه اقداماتی انجام می‌دهد؟

دقت کنید دردهای مزمن که اغلب علل عصبی، مفصلی و عضلانی دارند، می‌توانند برای فرد بسیار آزاردهنده باشند و زندگی عادی او را مختل کنند. این گونه دردها نیاز به درمان توسط متخصصین کاربلد، باتجربه و ماهر دارند. کلینیک‌های درد، مجموعه‌هایی هستند، که به‌طور اختصاصی برای درمان و مدیریت درد، به‌خصوص دردهای مزمن فعالیت می‌کنند. این کلینیک‌ها با رویکردی چند رشته‌ای، روش‌های درمانی را برای کاهش درد بیماران و افزایش کیفیت زندگی آن‌ها پیشنهاد می‌کنند. در کلینیک‌های درد، از روش‌های مختلفی مانند دارودرمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، طب سوزنی، بیوفیدبک و مشاوره و روان‌درمانی، برای درمان بیماران استفاده می‌شود. کلینیک درد دکتر کربلایی، به عنوان بهترین کلینیک‌ درد در شمال تهران، مجموعه حرفه‌ای متشکل از برترین متخصصین تهران در حوزه‌های مختلف است.

خدمات کلینیک درد دکتر کربلایی

در کلینیک درد دکتر کربلایی به عنوان بهترین کلینیک درد در تهران، بهترین متخصصین تهران در رشته‌های مختلف برای تشخیص و درمان بیماری شما حضور دارند. شما توسط بهترین پزشکان معاینه می‌شوید و سپس بهترین روش درمان برای شما انتخاب می‌شود. همچنین در این مجموعه، خدماتی مانند طب سوزنی، بیوفیدبک و نوروفیدبک هم ارائه می‌شود. این روش‌ها می‌توانند در درمان بسیاری از دردهای مزمن مؤثر باشند. علاوه بر آن، برترین روان‌شناسان و روان‌پزشکان در مجموعه دکتر کربلایی مشغول به کار هستند که در صورت نیاز می‌توانید از خدمات آن‌ها هم استفاده کنید.

انواع تخصص‌های کلینیک درد دکتر کربلایی

درمان و مدیریت دردهای مزمن، نیاز به همکاری و همفکری میان تخصص‌های مختلف دارد. در کلینیک درد دکتر کربلایی هم متخصصین مختلفی از رشته‌های مختلف، برای تشخیص و درمان بیماران حضور دارند. مدیریت این مجموعه هم برعهده دکتر علی کربلایی، دکتر روانپزشک و متخصص اعصاب و روان است. در این کلینیک، بهترین متخصصین رشته‌های مختلف، از جمله مغز و اعصاب، طب سوزنی، روانشناسی و طب سنتی مشغول به کار هستند. بنابراین، در این مجموعه توسط بهترین پزشکان معاینه شده و بهترین تصمیم برای درمان شما اتخاذ می‌شود. در صورت تمایل، می‌توانید برای مشاوره با پزشکان مجموعه، و تماس با کلینیک درد دکتر کربلایی، از قسمت تماس با ما اقدام کنید.